No perjantaina olin ihan kuitti töitten jälkee, mut onneks sit pääsi rentoutuu kattoo Harry Potter ja Feeniksin Kilta ensi-iltaa Katjan ja Miran kans. Se oli ihan sairaan hyvä ja mahtavan upeesti tehty loihdinta kohtaukset. No ku se loppu siinä yhdentoista jälkeen ni mä ja Katja suunnattiin kohti Onnelaa, mentiin sisää Poron puolelta ja päästiin ilman papereiden kyselyä (ei oltu varmoja ikärajasta). Juotii siellä sit yhdet siiderit kävelellen vähän ympäri ja tutustuttiin paikkaan lähemmin. Siel oli joku suomen neito kilpailu, jota ei nähny siitä sohvalta ollenkaa, ni lähdettii uudestaan pation suuntaan. Siel sit juotiin juotavat loppuun hölistii vähän aikaa ja päätettii et lähetää kotti.

No lauantaina sit makoilin kotona ja kattelin one tree hilliä. Katja ja Janne toi mun lonkerot joskus neljän aikaan ku oli menossa Virtasille.Viiden aikaa Outi sit soitteli et oonko tulos heille ja katoin siinä muutaman jakson ruoan valmistumist odotellessa, kunnes sit vihdoin kahdeksan aikaan lähin kipittää kohti Virtasia minäki. Outi ja Katja katto just Tuhkimotarinaa ja sit ku Sari tuli ni aika pian sen jälkeen se loppuki ja ruvettii kattoo Mr. and Mrs. Smith, sitä ei katottu loppuu ku päätettii lähtee baarii ja kaikki alko kiireesti meikkailee ja laittaa hiuksii. Kävästii Katjan ja Jannen tykön vaihtaa vaatteita ja sit suunnattiin matkamme kohti Lynii, Sari oli kuskina. No sit päästii lynii vihdoin ja Sari ja Heikki ilmeisesti siitä hilppas kotiin, koska en nähny niit sen jälkee ku tultii sinne. Siellä sitte tavattiin tuttuja mm. Janne, Lexa, Make, Tapsa ja sit näin entisen yläasteluokkalaisen Hennan jonka kans vaihdoin muutaman sanan.  Katja tietty esitteli mut heti Markukselle, joka illan pidentyessä näytti olevan kiinnostunukki musta. No me juteltii vähän kaikkee töistä, matkustamisesta ja en ees muista mistä kaikesta. Mut tosi helposti kulki se juttu, ei oo varmaa koskaa menny nii hyvin, ilman mitää takeltelua mun juttelu jonkun miespuolisen kans, jonka viel sitäpaitsi huomaan yrittävän iskee mua. No sitte se ovelasti vaihto numeroita sillee et meni heittää ensin Katjan, Jannen ja Lexan kotti ja lupas tulla hakee mut ja Outin sit sen jälkee.. Aika ovelaa.. No vaihdoin numeroa sen kans sitte ja kolmen jälkee se sitte soittiki ja sano ettei enää pääs sisälle, joten me lähdettii sitte Outin kans ulos. Ensin heitettii Outi kotti, ja jäätii siihen hetkeks seisoskelee ja juttelee, kunnes sit Make heitti mut kotti ja yhtäkkiä rupes kyselee siinä sit pihassa ku olin menos ulos et kait me nähdään vielä, ja mä sitten vastasin et eiköhän ja se kysy et haluanks vaik lähtee ens viikolla leffaan joku päivä. Sanoin et mielelläni ja se lupaili soitella sitten seuraavana päivänä illalla.

Joo no seuraavana päivänä mä siivosin koko kämpän, sain jonku ihme siivousinnon, eli oli pakko käyttää hyväkseen sitä intoa et sai lattiatki pestyy ja imuroin, pesin pyykkii kaks koneellista ja sit tiskasin sen vuoren tiskii mikä siel keittiös oli. Tyhjensin roskikset ja järjestin muutenki vähän siellä. Vitsi olin sen jälkee poikki ja menin sängylle makoilee ja nettiin surffailee galtsuun tietty. Make oli kirjottanu mulle jonku kommentin ja sit sil pimahti netti ku ei voinu enää vastata mulle ja se sit soitti. Juteltiin varmaan joku tunti, kunnes yks leffa alko. No se oli kyl niin paska et päätin sit mennä kymmenen aikaa nukkuu. Sovittii et mentäs seuraavan päivän sit leffaan illalla, et se tulis hakee mut puol viiden aikaa.

Hitto mul tuli kiire ku lähdin töistä, jouduin jäämää kymmenen minsaa ylimäärästä töihin ja sit kauheella kiireellä pyöräilin kotti et ehtisin suihkuu ennen ku Make tulis hakee mua. Ehdin just ja just käymää suihkus laittaa vaatteet pääl, kuivata hiukset ja vähän laittaa naamaa jonkun näköseks ku se jo soitti et se on pihassa. Kauheella kiireellä sit sinne ulos ja vihdoin pääs istumaan hetkeks. Käytii hakee liput ja leffan alkua odotelles mentii Bar Rennon terassille. Juteltiin siinä joku puolisen tuntii ja lähettii laittaa lisää parkkirahaa autoon ja suunnattiin leffateatteriin sit siitä ostamaan poppareita ja siirryttiin yläkertaan odottaa et leffa alkais.

Leffa oli ihan PRO hyvä, vaikkaki mulle tuli kauhee kusihätä siin kesken leffan et oli melkeen tunti varmaan jälellä sitä, mut ihan periaatteesta mä yritän aina välttää sieltä lähtemistä vessaan. Sanoin Makellekki et on kamala hätä ja se otti mua kädestä kiinni sano et nii silläki, mut pakko yrittää kestää, ettei jää näkemättä mitää. Sit se piti koko loppu leffan mun kädestä kiinni ja ku leffa tavallaan vihdoin loppu ni rynnättiin kauheet vauhtii vessoille päin.

No sit ku käveltii teatterista pois ni Make otti mua kädestä kiinni ku kävelti siin, seki on jotenki ihan uutta mulle, et joku haluu kävellä käsikädes, ku en oo kävelly sitten nicken kans olemisen sillee missään minkää jätkän kans käsikädessä. Mut oikeestaa se tuntu ihan mukavalta. Hesen kautta ajettiin sitte mun tykö ja pyysin sitä sit ylös kattomaan mis mä asun. Juteltiin johonki yhteen ja mä kävin siinä välissä pesee hampaat ja naaman. Ja jatkettiin juttelemist kunnes mä ihan väkisinki nukahdin siihen sängylle. Miten voiki löytyy niin paljon puheenaiheita et saa kulumaan pelkkää jutteeluun monta tuntii ilman et kattoo mitään telkkarii tai muuta. No aamulla Make sit heitti mut töihin ja ilmotti tulevansa keskiviikkona tapaamaan mua taas Turkuun. Kivalta kyl tuntuu, ihan ku olisin tuntenu kauanki, ku juttu luistaa niin hyvin. Katja oli taas oikeessa et meil synkkais ihan hyvin, eipähän sen ainkaa tarvinnu ottaa äitinsä neuvosta kiinni ja yrittää parittaa meitä yhteen, ku se näyttää menevän ihan itsestäänki. :D

No mut nyt lähden tästä töistä pois ilosena pilvissä melkeen leijaillen ku on ollu niin kiva viikonloppu ja etenki eilinen maanantai. Ottaen huomioon et maanantait on yleensä tosi paskoja.. :D