No joo elikkä vähäsen tylsänpuolesta taas töissä. töitä kyl olis vähäsen, mut ei oikeen jaksa sillee tehdä mitää, ku on perjantai ja kaikkee.. houkkuttaa kauheesti avata läppäri ja ruveta kattoo jotain ohjelmaa mieluummin, ku jäin taas yksinki tänne, ni ei oo ketää kenelle puhuu.. Kuitenki tullu jo vähän tehtyy töitä tossa ennen ruokailuu. Ajattelin kyl et menisin pyytää et voisin lähtee jo kolmelta, mut en oo viel saanu aikaseks, ku en oo päättäny tarviiks mun lähtee edes aikasemmin. No joo, ainahan sitä vois lähtee aikasemmin jos haluis, mut ei oo oikeesti tarvet lähtee, joten voisin mä kituutella sen puol tuntia sit siihen puol neljään ja lähtee..

Elikkäs viikonlopuks Iniöön Kimin kans. Ens viikko jänskättää, ku maanantain tai tiistain tulee mulle postiin se potter seiska. JEEE! Ja sit Henna tulee töihin ni sit saaa taas jotain seuraa tännekki Esan lisäks. Vähän tota naisellist näkökulmaa asioihin :D..

On tää elämä kuitenki ihan jees just nyt, vaik työt vähän kusiski, ni on tääl loppuen lopuks aika kivaa. Varsinki nyt ku on loma, ja saa tehdä melkeen mitä haluu, ei tarvii niin tarkkaan miettii et joka hetki olis joku niskan takan huohottamas. Pitää vaan pitää varas, ettei jää töitä rästiin, oon mä sen verran mielestäni pitäny asioista huolta. No sähköpostissa tulleist jutuist ei oo niin varma, mut omat työt ainaki ja sit noi molemmat tarkistukset oon aika lailla hoitanu putkeen. Tarvinee viel katsastaa toi Merjan laari maanantaina, jos on ylimääräst aikaa josain välis.

Toivottavasti näkis sen Maken ens viikolla, tai voi olla et oon niin uppoutunu siihen Potteriin koko viikon, ettei huomaa ku aika menee vaa.. Se tosin uhkas tulla häiritsee, etten lue liian nopeesti sitä loppuun. Mä taas uhkasin laittaa puhelimen kiinni, et saa lukee rauhassa, mut kuulemma hän sit tulee oven taakse ja vaik murtautuu sisäl estääksees mua lukemast kaikkee yhden kertaa. Toisaalta mä ite sanoin sille, et sitä tarvis kyl yrittää säästellä mahd. pitkää, ku se kuitenki on viimenen kirja, ni ei parane lukee liian nopeesti, ettei sit oo taas ilman kirjaa. Luin meinaa loppuun sen J.D. Robb kirjanki. Ja sit odotellaan vaan sen seuraavaa suomennosta, joka tuskin tapahtuu hirveen nopeesti. Viimeks oli vuos noin välii kolmannen ja tän neljännen välissä. Joo mut nyt työn tekoon ja viikonlopun viettoon vähitellen odottelemaan ens viikkoa ja DBTL:ää. Toivottavasti Katja ja Janne tulis DBTL:ään, ku olis ihan kiva sillee ihan porukalla lähtee sinne vähän kattoo, ku ite en oo koskaan ollu sielä. :)

Viikonloppuja... :D