Töissä ollaan edelleen, enkä viel ainakaa oo kyllästyny tähän paikkaa. Nyt on vähä tylsää, ku ei oo töitä laatikos paljookaa, tai ainakaa kiirrellisii töitä. Muilla on töitä niin et hyvä ku ehtii tekee, en mä sit tie miks mun pc:lle ei tuu töitä niin usein. Kyl niit sit taas varmaan tulee ku asiakkaat lähettelee korjauksia takasinpäi. Sitä odotellessa on kyl ihan kiva et on vähän rauhallisempi maanantai ja ei se niin vaarallist oo jos vähän tylsää tulee puol tuntia ennen ku pääsee töist, ku ei aikasemmin päiväl oo ollu yhtää tylsää. Kauhistuttaa oikeen, ku lupasin mennä Hennan kans luovuttaa verta veripalveluun tänää töiden jälkee ja pelkään jo nyt et pyörryn, ku verensokeri tai veriarvo vai mikä se on ku laskee. no ostan suklaata mukaa varmuudeks ni sit saa nopeesti sen verensokerin ainaki kohoomaa. Kyl se kuitenki on ihan hyvä mennä luovuttaa, ku itellä on veriryhmä O, joka on yleisin Suomessa, mut silti sitä on luovutettu vähiten, ja sitä on vähiten veripankissa. Joten jos itelle joskus käy jotain ni sit on turvallisin mielin siel leikkauksessa tai vastaavassa, ku on ite kans luovuttanu sitä verta mitä ite tarvii. Ku kutenkaa mä en sit voi ottaa muuta ku tota omaa verityyppiäni, ku taas mä voin luovuttaa ihan kaikille sitä. Aika jännä juttu. Tuleepahan varmaan hyvä mieli sit ku on tehny taas yhden hyvän työn. Jos täst kerrast selviin ok, ni meen taas syksyllä luovuttamaan.

Nyt odottelen jo viikonloppua, mennään porukalla Iniöön vähän ottelee, saunoo ja ehkä jos uskaltaa ni uimaan. Kyl saunasta vois mennä kokeilee ainaki, en uimisesta kyl tie. :D Sit tietty grillataan ja mennään veneilee, ku on onneks luvattu hienoo keliäki. Käydään Miran kans tekee yks hääkampaus yhdelle ku menee sil saarel naimisiin sillon lauantaina ja sit varmaan ihan ryypiskelee vähän ja ajelee veneellä. Niin kimi oli suunnitellu. No mut me siis lähdetään sinnee pe kaupan ja alkon kautta ja Kimi menee jo torstain kattoo et mökki on kunnos ja tulee sit varmaan hakee meit Parattulasta veneellä, ettei tarvii yrittää ehtii mihinkää lauttaan.

Joo se yks nimeltämainitsematon mies soitteli mulle perjantain kahdentoist aikaan ja pyyteli anteeks viime vkoloppusta käytöstään, ja ettei ollu kuulemma tarkotus loukata jne. Sinäänsä ihan jees et soittaa ja pyytää anteeks, mä en kato lähettäny mitään sille koko viikkona lauantain jälkeen ku se loukkas mua aika lailla sanoillaan, ni en sit viittiny enää edes ajatella koko jätkää, ku ajattelin ettei vaikuta kauheen kiinnostuneelta. Mut nyt se sitte ihmetteli miks mä en ollu viikolla yhtään lähetelly mitää, selittelin sitte vaa jotain etten mä oo viittiny, ku viime vkoloppun ei menny ihan mun viestejen kirjotus putkeen. Ja en ollu viittiny koko viikkona ajatella koko asiaa. Sit se selitteli varmaan kymmenen minuuttii kui paljon hänki musta tykkää, eikä haluu et tää nyt kaatuu tällaseen ja et hänel vaan on ollu niin paljon kaikkee mietittävää ja ei oo valmis viel mihinkää suhteeseen tai on valmis mut kuitenkaa ei ja jotain tollasta ja et vähän sitoutumiskammoa, mut sit ei kuitenkaa ihan siitäkää johdu et käyttäyty noin vikko sit. No ihan sama mikä se sit se lopullinen syy oli, ku soitti kuitenki ja selitti asian ja pahoitteli jne. Ku tähän asti kaikki mun jätkät on viis veisannu mitä ne on sanonu mulle tai tehny, no jos Nickeä ei lasketa, mut muuten. Oo yhtään miettiny kukaan et onks ne loukannu mua viime viikonloppuna kännissä vai ei. Kimi sano kans ku kerroin sille, "se sentää yrittää, kannattaa antaa pisteitä siit sentää, ettet ihan heti käännytä pois niinku muut tähän mennes." No joo se tietää tasan tarkaan millasia ne muut mun tähän astiset on ollu, ja ne ei oo ollu ihan sellasia et edes olis kannattanu alunperinkää alkaa niiden kans mitää juttua väsää. Saatika sitte seurustelee. En mä nyt tänkää kans täl hetkel seurustele eikä sen enempää oo juttuakaa, ainakaa mun mielestä, ku kuitenkaa kunnol nähny koko jätkää kolmeen viikkoon. Vilaukselt baarissa joo, ja sit nopeesti vähän pelaamas bilistä, mut en muute. No se pyysi mua nyt teatteriin, saa nähdä mitä siitäki tulee, mut mä suostuin tietysti, jos joku mies oikeesti vapaaehtosesti menee vähän "kultturoitsemaan" itteensä ja pytää viel mua mukaan ni mikäs siinä. Se lähtee ens la Bulgariaan, mut ehkä sen jälkeen sit jos se nyt jossain välis ehtii, ku hänel on nyt kesäloma ja kauheesti kaikkee tekemistä koko ajan. Sanoinki sille puhelimessa et tuskin se ehtii ni se sano et eiköhän se yhden illan just ja just voi uhrata lomastaan myös mulle. Saas nähdä mitä tekee. En taaskaan pidä toiveita kauheen korkeella.

No mut nyt taidan lopetella, ku käsi väsyy täst kirjottamisest ja kello onki koht puol neljä, pääsee sinne verenluovutukseenpäin kävelee. Jos oon selvinny huomiseen hengissä sieltä ni meen salille, koska tänää en uskalla mennä, tiedä kui kamala olo tulee ku pussillinen verta pumpataan pois. HYI! EI se veri mua haittaa, sitä on niin tottunu naisena kattelee, mut se neula, vaik se ei satukkaa, mut se ajatus koko neula veripussi yhdistelmästä on aika kamala. No mä olen rohkea ja menen sinne, ja luovutan kallista elämäneliksiiriäni vähän muillekki, että itelläki voi joskus olla hyötyä. :D